KUGOO KIRIN G3 PRO
Kód: 1570.png?679b44c6)
Rádi poradíme s výběrem
Našim zákazníkům nabízíme záruční i pozáruční servis. Poradenství a podporu pro uvedení do provozu.
-1.png?679b4583)
Doprava od 1500 KČ Zdarma!
Doručit zboží umíme již do 48 hodin od objednání!

Ověřeno zákazníky
Jsme výhradní autorizovaný prodejce značek Engwe a Kukirin a ověřený obchod zákazníky na Heurece!
Související produkty
Detailní popis produktu
Doplňkové parametry
Kategorie: | Kugoo-Kukirin |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Hmotnost: | 39.6 kg |
Výkon: | 2400 W |
? Max. Výkon: | 3000 W |
? Max. rychlost: | 25 km/h |
Baterie: | 52V 23,2 Ah |
Max. dojezd: | Do 80km |
Brzda: | Hydraulická kotoučová brzda |
Velkost kol: | 10 Palců |
Farba: | Černá |
Jízdné režimy: | Tři Jízdné Režimy (25, 45, 65km/h) |
Rozměry: | 129,5 x 63 x 136 |
Rozměry ve složeném stavu (cm): | 129,5 x 63 x 59,5 |
Výška nášlapné plochy od země (cm): | 23 |
Šířka řídítek (cm): | 65 |
Vhodná výška (cm): | 170-200 |
Tlumič nárazů (přední): | ramenní a pružinové |
Tlumič (zadní): | ramenní a pružinové |
Nosnost: | 120 kg |
Doba Nabíjení: | 4h (5A nabíječka), 5-6h (4A nabíječka) 11h (2A nabíječka) |
LED Světlo: | 9-LED Světel (Prední, Boční, Zadní, Směrovky) |
LED Displej: | Ano |
Kugoo Kirin G3 Pro Karotka Plnej plyn 🛴🔥
Kugoo Kirin G3 PRO Karotka První jízda 😲
Kugoo Kirin G3 PRO Karotka Unboxing 📦
5,0
9 hodnocení
Přidat hodnocení
5
4
3
2
1
5
MT
Miroslav Tabaček
Mám koloběžku zatím 5 dní a jsem z ní nadšený, je to fakt dělo. Super
5
MZ
Martin Zůček
Jedním slovem, Famózní!
Jezdím denně do práce 24km. Lesní cesta, cyklostezka, zóny, provoz ve špičce i mimo. V pohodě se v provozu vyrovnáte řidičům aut a autobusů do kopce i z něj. Celkem mám s výstrojí a příslušenstvím cca 90kg. Jízda do kopce cca 46-55km/h. Rád střídám varianty dual motor a single. Dual mi na cyklostezce nedává smysl, v provozu to bez něj nejde. Můžu jet do prudkého kopce rychlostí krokem i 30km/h. Mohu doporučit zejména do města na přesuny. Jediné mínus je velká hmotnost (42Kg - s výstrojí, brašnou příslušenstvím). K nákupu doporučuji bezdrátový kompresor od XIAOMI. Tlak můžete regulovat na terén i na pohyb po silnici, během chvilky. Ta lze ocenit zejména ve vyšších rychlostech, ale do schodů nebo MHD to tahat nechcete. Začal jsem jezdit právě s touto koloběžkou. Vzhledem k tomu, že vše nastavujete přímo na displayji, včetně maximálního poskytnutého výkonu, může se na koloběžku postavit manželka i tchýně!
Řekl bych, že jako první koloběžka je tohle skvělá volba. Rád poskytnu více info. zucek.martin@gmail.com
5
5
KM
Karel Mašek
Super,velmi spokojen.jen dotaz,má to někde číslo ,myslím výrobní, kvůli pojištění.
Dík za odpověď
5
Pěkná a výkonná koloběžka za slušné peníze. V balení také dvě nabíječky, duše náhradní, nářadí a pumpička. Návod nebyl v češtině, ale nebyl problém si ho najít na internetu. Koloběžka je dobře propracovaná a nemá vůli řídítkách jako některé jiné tipy koloběžek. Koloběžku jsem koupil podle recenzí a zkušenosti ostatních majitelů. Za mne mohu koupi doporučit.
5
GB
Gerhard Beckert
Kukirin kuggo G4 je lepší a stojí méně!!!!
5
VV
Vladimír Váňa
maximalne
5
OL
Otakar Líbal
Skvělý poměr cena/výkon. Všechno působí velmi kvalitně. I když mám 194cm, tak se ní pohodlně vejdu. Brzdy jsou tak akorát silné, dobře se dávkují. Pérování s mojí váhou cca 72kg funguje taky velmi dobře. "Nejhorší" je při pomalejší jízdě cca 20 - 30kmh po polní cestě. Při takové jízdě má trochu problémy filtrovat jemnější nerovnosti. "Ožije" až když člověk jede rychleji 30 - 50kmh tam nerovnosti jakoby zmizí a celé pérování začne fungovat lépe. Za mě ideální kompromis, kdyby bylo měkčí tak by koloběžka nebyla tak stabilní a sebejistá ve vyšších rychlostech. Neměl jsem žádné problémy s nestabilitou nebo že by se rozpantovaly řidítka. Zkoušel jsem plnou rychlostí cca 65kmh po rozbytější okresce, relativně rychle po polní cestě, vždy koloběžka působila stabilně. Dojezd jsem zatím úplně neotestoval ale rozhodně záleží na stylu jízdy. Zatím to vypadá že při plné rychlosti ujede kolem 25 -30km. Zdaleko největší prostor pro zlepšení vydím v reakcích plynu. Ze začátku se nic neděje, pak je moment ve kterém kolobežka velmi agresivně zrychlí a pak se zase skoro nic neděje. Obzvlášť v malých rychlostech, je těžké se plynule rozjet. Stejně tak je velmi nepříjemné se snažit přidat plyn v zatáčce. Koloběžka reaguje příliš agresivně. To je za mě zdaleka největší problém. Dál by bylo super kdyby blatníky kryly i tlumiče, na které teď litá veškerý bordel od kol, a u mé koloběžky ještě nefunguje správně pojistka složení řidítek, tyčka se nevysune dostatečně a říditka se dají složit aniž by se pojistka zmáčkla. Z vizuálního hlediska by se určitě dalo více kabelů vést tak aby nebyli vidět. Ale i přes nějaké nedostatky mi to příjde jako naprosto super kup.
P
Hmotnost baterie
Petr
Dobrý den,
prosím o info, kolik váží baterie.
Odpovědět
Odpovědět
M
KUGOO KIRIN G3 PRO
Martin
Dobrý den dodáváte ke koloběžce coc list a by šla legàlně přihlásit pro provoz na pozemních komunikací neboť na koloběžku je třeba řidičák
Odpovědět
Odpovědět
ZP
KUGOO KIRIN G3 PRO
Zákaznická podpora-Veronika
Dobrý den, v souladu s platnou legislativou je pro provoz této elektrické koloběžky nutné disponovat řidičským oprávněním minimálně skupiny AM. Tento požadavek vyplývá ze zákona, který stanovuje povinnost řidičského oprávnění pro elektrické koloběžky s výkonem motoru nad 1000 W a s maximální konstrukční rychlostí přesahující 25 km/h.
Kromě řidičského oprávnění je také nezbytné zajistit pro tuto elektrickou koloběžku povinné smluvní pojištění (PZP). Pro účely pojištění je postačující uvést výrobní číslo koloběžky, které se nachází na spodní straně nástupní plochy nebo na obalu elektrické koloběžky.
Doporučujeme Vám důkladně se seznámit s aktuálně platnými předpisy týkajícími se provozu elektrických koloběžek ve Vašem regionu, abyste zajistili soulad s legislativou a předešli případným komplikacím.